Mie

2010-02-03
23:07:14

så e de bara!
torsdag tänker o säger jag men de e ju tusan bara onsdag...hade hellre sett att de va fredag imon för fredagar då har man ju lördag där lixom...man ska inte hålla på o längta bort livet som man så fint säger i djupa sammanhang...

vad händer i mies liv?! de ha föds 2 små bebisar till mina kompisar...så vi får gratulera daniel o anna till lilltjejen Li o så ha vi sanne o robban som fick en liten kille idag...ska man bli stressad över detta?! nej egentligen inte...man ska bara va glad för deras skull :)

lördagen bjöd på fest hos emma 22 år blev hon...lika gammal som mig dvs...ännu ett år nämre 50...men thats life! de va en trevlig men lite lugnare tillställning :) utgång o hela kitet!

jag har ju även besökt mitt andra hem csk...öronavdelningen denna gången...o tror det eller ej men jag har bra hörsel något som förvånar mig! men enligt alla läkare e ja superfrisk o ha bra värden på allt...men ändå blir mitt ansikte förlamat ge mig ett avsnitt i diagnos okänd tack! okej de känns väl bra att man e frisk...men när man egentligen inte e de så e de bara drygt o man lever i en ovisshet hela tiden...

dagen till ära har jag faktiskt stängt på företaget...o om de har gått bra med ett undantag för min tyska kund...hon kunder endast tyska vilket kör att vi genast har ett kommunikationsproblem...men vi löste de till slut...kanske kunde de va nåt med en språkkurs så att man har lite koll i alla fall :)


 

bilder från lördag 100130 :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: