Mie

2010-06-01
19:45:25

29 dagar kvar!
då har vi landat i soliga spanien :) kanske vi sitter med en solig drink om exakt 29 dagar...kanske e ett fel valt ord de e väl klart vi gör! redan om 28 dagar tar vi tåget mot ett danskt köpenhamn för att befinna oss i förberedningsposition inför flygresan...jag ska coacha min vän sjöbeck så bra jag kan...här ska de inte berättas om gamla tvister i flygtrafiken! jag vill se att det blir ett gotland i repris äventyr för den resan gick väl inte annat än på topp...om man bortser med den lilla incidenten med stenkrocken...trots att vi va på kulturella äventyr hade de sin charm...lumelunda grottan fick vi oss ett gott skratt åt look a lika torny örving...i stenåldersbyn fick vi baka bröd o skjuta pil...på tofta fick vi chilla som vilka andra ungdomar som helst...i visby hängde vi med societeten...gick på politikerpartaj...genomgick vip-kö...listan kan göras lång o ännu längre...något vi kan ta med oss e vår vänskap med vår redbull vodka vän marko...vem vet vi kanske ses i soliga magaluf :)

nostalgi@gotland

2009

 

 


Kommentarer:
#1: Johanna

nu kan du glömma redbull/vodka jag ska dricka färgglada drinkar (det sägs ju att mkt färg är nyttigt ;)) och sangria! de kommer att bli topnotch! :)) jag längtar redan till den 28 då är de bara ca 4 h kvar tills vi går ombord på sj-tåget som tar oss till copenhagen/kastrup! =D

2010-06-01 @ 19:49:58
#2: mie

bra sjöbeck :) markoolio får helt enkelt anpassa sig :)

2010-06-01 @ 20:03:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: