Mie

2010-06-21
23:24:24

bli inte chockade men jag fyller ut min kväll lite :)
Vad gjorde du igår: badade o solade i soliga grekland...åkte flygplan!
Vad ska du göra nu: borde sova med tanke på att sömnen har varit minimal...
Vad ska du göra sen: sova jag har sovmorron så den aktiviteten kommer hålla i några timmar!
Vad ska du göra i morrn: ååå jobba back to work!
Vem träffade du sist: maja...helle o louise när jag va på grannträff i 0002
Vem skulle du inte vilja träffa nu: nån läskig människa!
Vad är det sämsta nu: att min tandoperation har satt onda spår...
Vad har du på dig nu: joggingbralls o t-shirt!
Vad lyssnar du på nu: bgs mys lista på spoti
Sjunger du i duschen: nej jag har låtit installera en radio där istället!
Vem skrek du åt senast: de va så längesen så de minns ja inte...
Vem viskade du till senast: viskar sällan...
Vem ringde du senast: filip :)
Vem ringde dig senast: mamma :)
Hur länge sov du inatt: har väl knappt sovit i natt...
När ska du gå o lägga dig ikväll: bara om en liten stund...
Vad åt du senast: päronkräm de e ju flytande föda som gäller!
Vad gjorde du för tre timmar sen: tvättade...eller nåt annat vuxet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: