Mie

2010-06-24
21:58:32

en mamma en pappa en lillebror en svägerska ett syskonbarn en kille

Hej o hå!

Gårdagen bjöd på ett besök till min barndomsstad karlshamn…med hjälp av PPS så va vi på plats…på plats behöver inte alltid innebära en plats man vill va på…svar nej! Eftersom min bror inte e riktigt stabil i alla lägen hade han satt en skruvgrej i fingret...jag tänker onödigt…han tänkte förmodligen inte alls! Men man e ju van vid de flesta sjukhusmiljöer nu så de va ju inte främmande…jag testar läkarverktyg o sånt som ska undersökas när man e på sjukhus o läkaren dröjer…de kliar i fingrarna o de e precis som menat för att man ska testa lite…efter ett något drygt besök på hospitalet då kom vi på plats…en plats man vill va på!  William killen som helst inte smutsar ner sig…e lite coolare än alla andra fick man lite lektid…o man e väl inte en sämre faster än att man har en present till de lilla knytet! De e en form av plikt man har i min släktposition helt enkelt!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: