Mie

2010-03-18
21:26:01

som i torsdag!
nu e man tillbaka på bloggbanan för ett tag igen...

livet innehåller väl mest jobb o jobb o jobb just nu...o självklart andra livsviktiga detaljer! mycke o göra på jobbet mest hela tiden...o så får man snilleblixtrar till kunder som varken hör eller ser...

-vill du ha en dressing?!
inget svar...
-vill du ha en dressing?!
inget svar...
-vill du ha en dressing?!
inget svar...
-vill du ha en dressing?!
- hmm vad har du för några...

de värsta e ju att alla andra i kön hör o då märker man hur dum man låter...men man kan ju inte bara strunta i de o välja en dressing själv när alla andra hört att jag frågat...

dagen till ära har jag testat på joggingspåret kände mig som atlet när leran skvätte upp på mina byxor...is i backen men jag ser de mer som en utmaning o visst e de snyggare o ha lerstänka byxor o va svettig än o bara vara svettig...beach 2010 jag säger bara detta är en början...men först ska vil väl hinna med en liten humlestaffet med!

på tal om ankorna o att byta ämne på tvärt...men shit jag såg en katt utanför dörren...jag blev nästa rädd o undrade va detta va för varelse...de finns ju inte lössläppta katter här omkring jag va rädd de va en tiger först...

dax o försätta vårda hemmet nu lite...så att man kan sova med gott samvete!

puss kram över ut

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: