Mie

2010-10-25
20:44:00

från kylan in i värmen
helgen har passerat...något man inte kan missa för måndag e ju ändå måndag...men trots denna vita helg har de vatt riktigt bra :) fredag bjöd på middag i knislinge...de e ju inte varje dag o så läser man i tidningen att de vatt storbråk i knislinge...man går ju inte säker nånstans...trots att min entrè inte va den bästa då jag välter ut ett glas vin...så städprodukterna fick åka fram man ber om ursäkt för den incidenten...de blev kollektivtrafik både fram o tillbaka...jag e inte negativ egentligen men de e ju inte direkt spännande o sitta där i en buss...

lördag bjuder på jobb 6-15...lugnt som tåget men de va mycket trevligt :) o jag fick baka tårtor man e flexibel inom företaget! kvällen bjöd på bio i bromölla...en biograf utan kortläsare...där dom fokuserar på budgetläsk vet inte om coca cola va något dom kände till...som på alla biografer tar dom ju normalt biljetten innan man går in i lokalen...men nej inte i bromölla där litar man på sina invånare...facebook filmen blev de! jag missade lite men de viktigaste såg jag så förmodligen påverkade inte mina powernapar filmen...de va ju trots allt ändå i eftertexterna som den viktigaste infon stod!

man tar ju inte ut sovmorgon för ofta...så varför göra de när man e ledig...de blev en trip till ullared...jag skäms nästan för mina täta besök...vi anländer 20 minuter efter öppning o de va ju sjukligt va folk de skulle va...mina kids har fått spännande julklappar...jag tycker själv jag har varit otroligt tidig i år! de fick bli plattan i mattan på vägen hem...jag va inte rädd o tyckte bilkörning gick oerhört bra ibland kör jag som en gud :)

veckan bjuder på kontorsarbete spännande man e tillbaka med telefonen i örat o pennan i handen...gertrud junior helt enkelt! inte bara kontorsarbete...något som e mer spännande än så e premiär för william att sova på kapellgatan...något jag ser fram emot :) fredagsmys o lördagsunderhållning kan bli ett besök på andys lekland man vill ju lära killen hur de ska gå till när man e med sin faster! kommer bli spännande jag hoppas på att han kommer hålla sig ifrån att göra tvåan...jag vill visserligen inte att lillen ska bli förstoppad men jag ber till föräldrarna att inte stoppa i han något som gör de lättpåverkat...men jag ser det som ett teamworking arbete mellan mig o filip :)



Kommentar:

söt bild!

2010-10-29 @ 19:10:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: