Mie

2010-10-01
21:57:10

vilken j-vla vecka...
...de e fredag o klockan e inte ens 22 o ja sitter här me skallebank o e sjukt trött...kan va resultatet av en tokjobbig vecka på jobbet...arbetsdagar som minst har innehållit 10 timmar...o 10 timmar denna veckan har verkligen inneburit 10 timmar intensiv jobb...alla verkar riktigt hungrig...man ska inte va negativ egentligen men när de känns som vi gör allt så kommer vi ändå ingenstans...tömmer man ena diskstället o hämtar de andra e de första redan fullt igen...evighetsarbete...sara o ja ha styrt upp företaget utmärkt med ett o annat energitillskott så har de gått fint :)

dagen till ära kommer en kund in för o köpa 15 eller nej 20 bitar paj...hej o hå vad betyder framförhållning...men vi e inte omöjlig kunden blir glad o vi blir glada :) annars kanske vi får sätta sorg på denna dagen...irene kommer in helt lessen...peli fåglen har dött...jobbigt så jag bjuder henne på en melonskiva o har lite psykologtalking med henne...

- jag frågar dig ärligt skulle du köpt en ny peli?!
- ja, så du slipper va ensam irene...
- men ja e för fan 85 år gammal! men jag tackar för ditt råd o ja ska fundera över de...

5 minuter senare kommer hon fram till mig o förklarar att hon ska hem o hämta 300 kr för att gå o köpa en ny peli eller åt minstånde kolla på en...irene hon e bra hon :)

veckan har i princip bara innehållit jobb...men jag o sara har också hunnit trycka in träning...nu e man ny klient på actic...ett gym som egentligen e tillför fullvuxna...jag hoppas ja kan få lite coaching så att även jag når fram till allt man ska nå till...träningen har börjat o man e glad :)

det har även hunnits med en vända på sjukan i magnetröntgen...kanske inte de roligaste men de ha varit min ända chans till powernap denna veckan...de negativa e att jag fick en såndär grej i armen...jag tror mina blodkärl e allergisk mot stick för dom försvinner...men på andra försöket ska man väl ändå va nöjd...jag frågar i vanlig ordning lite om det jag tycks verkar intressant...o vad passar inte bättre än magnetism! hörlurar o nåt huvudskydd på...det e dålig radiokanal i lurarna jag tänker de e väl bara o ha eller så hoppas jag att han ska byta kanal...han måste märkt att de där me radiokanal ändå va lite viktigt för mig för han frågade om ja ville byta...all tacksamhet till förstående läkare :) 1½ timme senare e man klar o lagom vimmelkantig...en vecka o de återstår o se om ja e normal...

9 timmars arbetstid kvar till en ledig dag på sisådär 21 dagar...man e väl glad :)

 


Kommentarer:

Tack så mycket :)) Gillar också modellen! :D

2010-10-09 @ 13:30:46

I like your website. Good job.

2012-07-06 @ 11:20:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: