Mie

2011-12-06
23:37:59

någonstans där är 6 december...
...då är man här igen och kladdar lite bokstäver!
intensivt AB...full späckad dag skulle man kunna säga om man räknar bort allt traggande man håller på med i skolan mellan varven men jag kan inte säga annat än att jag tycker det är en viktig del av vardagen i både skola och på jobbet! att få ventilera lite är aldrig fel...framför allt när saker gör en upprörd på både det ena och andra sättet!
som i skolan där anser vissa att man har 10 veckor på sig innan utan man får respons på inlämningar om man ens får det då...men idag försöker jag inte vara överdrivet bitter på det för jag ha införskaffat mig mitt första VG i denna utbildning...visserligen chockad över det hela men glad :)
efter en skoldag som blev halvt som halvt inställd höll vi ändå ställningarna till klockan 15.30...eftermiddagen har därefter ägnats åt Alva Myrdal en kvinna som tycker att barn ska ha det bra...vad jag har förstått en klok kvinna som tycker att barn ska ha rättigheter!
...dags för jobbmöte som höll på att falla ur minnet! eftersom inte mötena är så där väldigt täta nästintill obefintliga så är det alltid givande att få träffas och ventilera och få lära sig något nytt :)
det var allt för mig hej!
minimannen på flygtur :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: