Mie

2011-09-08
16:44:51

timglas
hej o hå livet rullar på liksom skolan och jobb...nej rastlösheten hinner liksom inte riktigt nå mig! När jag känner att nu blir det lugn och ro då startar något annat :) något jag bara är glad över!
dagens skola har innehållit en inställd lektion och grupparbete med lite power point...lagar och sekretesser och visst tusan blir det bra jag ska försöka komma över min nervositet inför redovisningar vända på det hela och se det som en erfarenhet eller något!
efter skolan lite schemaskrivning och leveransutkörning till önnestad spännande men ändå lite farligt känner jag man har ju inte lokalsinne för mycket men joda så att jag hittade och kaffe fick dom! för första gången efter skolan ska jag baka i natt eller kl.22...jag tror det kan va spexat nån gång ibland! Men klurigt med sån tid ska man gå och lägga sig nu eller hur funkar det att börja jobba på kvällen?!
jag va på domus för att inhandla diverse förnödenheter inför nattens jobb...red bull kan ju vara bra i tröttare tider men va e de för fråga jag får i kassan?! "har du legitimation?"...och som läget är just nu så äger jag ju inget körkort och passet låg hemma! men jag sa till henne att jag är över 18 men gör som du vill...man kan knappt köpa energidryck på domus utan leg men alkohol på systemet går bra...vilken snurrig värld vi lever i!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: