Mie

2012-04-04
19:34:19

onSDag
uttråkad tjej hej!
självstudier skulle egentligen kunna klassificeras som lyx i tillvaron, men då tillkommer ju det lilla kravet självdiciplin och pluggkänsla...de fenomenen inbefinner sig inte här! Uttråkad fast det finns en hel del att göra inom högskolans värld...bitter för att jag inte kan gå ut som en normal människa och tycka att det är skönt med att bara vara ute och gå en sväng! sprickan i knäet har fått mig att längta efter att träna...något som inte finns i mina tankar annars! det är väl den där mänskliga jakten att jaga efter något man inte kan göra just nu...när sprickan är hel kommer väl kroppen att ställa om sig till att tycka att det är lugn och ro av att slippa träna!
lite pluggande har man fått in i vardagen...salstenta nästa vecka och som hyffsat ny inom högskolevärlden är detta den första tentan på plats i en sal med en vakt precis som på högskoleprovet! och nu är ju tanken att man ska plugga till det, men alla böcker och anteckningar får ju följa med så motivationen är väl inte den bästa!
gårdagens glädjepunkt var ju såklart minimannen som var här på besök :)
det pratas mest om pappas bil...pippi...mimmi...babis...upp...min! han har en stark vilja och min iphone är hans :) egobilderna gick på ett streck, det ska börjas i tid!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: