Mie

2012-08-16
17:27:21

hEj SToCKholM
imogon inviger jag sommarlovet! sommarens jobb är slut med undantag för lite strödagar...1 och 1 halv vecka ska jag alltså lyckas sysselsätta mig utan jobb! men jag kommer väl hamna i nån bekvämlighetssits och glida som aldrig förr! Sommarlovet firas med en trip till Stockholm med mina galna vänner som ska springa midnattsloppet på lördag...jag och mini kommer inte lyfta för många fingrar mer än det som krävs för att hålla i drinken medans vi hejar på dom aktiva :) Stockholm är bra på många sätt...ett ställe att känna sig aktiverad och inte rastlös på!
sommaren har ju gått fort! på nåt sätt är det skönt att snart börja skolan och komma i ordning igen...trist är ju att solen försvinner inte för att den har visat mycket från sin ljusa sida i sommar...kanarieöarnaresan gjorde susen för solintaget på kroppen :) men nu har man blekna tillbaka till klassisk svensk sommar igen...
ännu mera ålderstecken har upptäckts på senare dagar...senaste besöket hos optikern visade sig att jag har fått så kallade "iphoneögon"...det händer när man använder ögonen till att titta på dator och iphoneskärmar! Vilket ledde mig till den lokala Statiolstationen där man kan hitta de så kallade pensionärsglasögonen alternativt läsglasögon 1+...spännande eller inte används dom inte kommer tydligen ögonen klättra ut i sidan så det uppstår nån form av skelning...tydligen något optikern rekommenderade fler ungdomar att köpa för att undvika denna åkomma! med min vanliga hälso otur kommer väl detta sannolikt att drabba mig...
på kvällens aktivitet står det schemafix och lägenhetsvisning en annan är taggad till tusen :)
Filips 23-årspresent är också numera använd :) det var en spännande upplevelse för de flesta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: