Mie

2013-02-14
17:08:43

ännu ett ålderstecken
det damp ner en bekräftelse på att det var 10 år sedan jag gick i nionde klass...det va ingen chock men tiden går fort!
 
de kallar det klassträff, men på nåt sätt är det en stor, jag vill nästan kalla det enorm återträff med stadens alla 87:or. Det är alltså inte bara klass 9F som ska ses igen, min frågan är egentligen hur många från klass 9F som kommer att inbefinna sig på klassträff. I ärlighetens namn var det inte en bra klass, vilket jag tror de flesta är beredda att hålla med om. Den sista klassen som sattes ihop och det blev de överblivna 87orna som hamnade i en rörig sammansättning, men visst hade det varit spännande att se vad alla gör idag. Jag antar att det är vissa som dissar en återträff medan andra tycker det är ett fantastiskt tillfälle att återträffas på. Detta är något att fundera på men visst är jag sugen, det är ju aldrig fel att ha en anledning att gå på fest!
 
den stora rubriken skull ju egentligen lyst med hjärtan, men nej jag tycker mest det är ett tillfälle för affärerna att sälja mer...liksom för företaget som hade hjärtan på det mesta som skulle säljas. En dag som förmodligen ger mer skada än kärlek...för visst är det sådana här dagar som påminner om ensamhet. På lasarettsboulevarden firas det med plugg och matlagning lika spännande som vilken torsdag som helst!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: