Mie

2013-02-21
21:40:00

ett virus på ögat
fick ett virus på ögat som var på besök i sisådär några dagar!
 
Ett virus som orsakar linsvila en vecka framöver, självklart är det veckan när vi ska åka skidor. Men det tillhör väl att någon form av kroppslig defekt ska existera när jag har pjäxor och skidor på. Ett par nya jag vill säga enorma skidglasögon är inhandlade mot min vilja, mina förra som endast är använda en säsong är verkligen inte för välanvända. Men juniorgogglesen har inte utrymme för ett par glasögon, risken verkar vara för stor att åka utan någon någon form av ögonhjälp. Jag är inte direkt nöjd, men jag väljer att gilla läget. Jag ska trots allt på semester om exakt 3 dagar!
 
Det är Trysil som står som måldestination, andra skidresan för året och jag har varit på rehabiletering. Jag känner att jag kommer att hålla även denna gången, trots att jag kommer att möta och förmodligen åka på olycksplatsen för förra årets knäskada. Jag är inte rädd! Jag tror på fokus och orädsla.
 



 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: