Mie

2013-03-12
19:51:51

En förändrad vecka!

...det är inte alltid det blir som planerat, en fullspäckad vecka blev till en mer chill vecka!

Två lärare sjuka, vilket innebär två föreläsningar mindre, ingen stress med engelsk litteratur vilket jag inte ser som
något negativt! Synd för de som är sjuka men det finns möjligheter att det stoppar andra sjukdomar som man får av stress. Min engelska förmåga är inte i toppform, jag skulle vilja säga inte i form för litteratur läsning. Jag kommer att göra allt jag kan för att få någon insikt i texten, att inte utvecklingen gått längre fram så att man kunde skannat in texten och fått den översatt.

Med ledighet innebär det även tillfälle för shopping! Dagens inköp en IPad, hemmet är nu utrustat med diverse nödvändiga Apple produkter. Vilken glädje på lasarettsboulevarden!

Imorgon blir det morgon powerwalk till förskolan om vädret är på min sida!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: