Mie

2013-05-21
11:13:59

vetenskapligt...
...precis det jag håller på med!
 
Det ska vara en vetenskaplig rapport som hela livet ska fokuserar på...hållbar utveckling, biosfärområde och tematiskt arbete...begrepp som snurrar i huvudet och jag tror på nån form av framhoppning i tiden och vill egentligen bara att allt ska vara klart så att jag kan gå på "semester"! Vilket det egentligen bara kommer att bli i 4 dagar och då åker vi till Barcelona med våra bleka kroppar...intensiv solning och mycket shopping är väl det jag hoppas på. Just nu pausar jag bara i mitt rapport skrivande...det är pauser som att diska och vika tvätt som känns tillåtna...men jag ska inte klaga jag har valt det själv och förhoppningsvis blir jag lite smartare på kuppen!
 
Bloggen står ofta till sidan för marknadsföringsarbetet på företaget...men visst är det spännande att se statistik över hur många som verkligen ser de olika inläggen och att det är så trevligt deltagande i tävlingarna. Jag är mer än nöjd över de nya möjligheter som erbjuds...
 
Jag vill därför ännu en gång slå ett slag för MORSDAGS TÄVLINGEN på Conditori Fantasis facebook :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: