Mie

2006-01-18
17:55:16

lite förvirrad i den "stora" staden...
skulle leta efter stället där jobbintervjun skulle äga rum...o ja som trodde veta mig va de låg virrade ett tag i det väldigt blåsiga Karlskrona...efter ett tag tänkte ja de e nog bäst o fråga någon...så de bar av mot Karlskrona kommun huset...o där hamnade ja på handikappsförvaltiningen och fick mycket go vägledning...TACK ! i o me att ja inte bara e förvirrade utan första gradens senil oxå så hade ja glömt numret till han arbetsgivaren hemma...de va ju meningen att ja skulle ringa om ja inte hittade...men i o för sig va skulle de gjort om ja hade haft de me mig när mobilen va helt utslagen...

intervjun på telefonjobbet...gick väl hmm...ha faktiskt ingen aning...skulle få besked på söndag så de e bara o vänta o se...en viktig sak: komma i tid !...arbetsgivaren frågar om mina goda egenskaper...*tänker* "ja kommer i alla fall i tid"...va de bra elle va de inte bra ?! sen kommer frågan om mina dåliga egenskaper...*tänker* "eeehhh...ja kommer inte på några just nu, men de e klart ja ha sånna me..." okej ett mindre smart drag kanske...låter ju hur självgod som helst...men va ska man göra när hjärnan strejkar...

o en mindre bra sak: de ha börjat snöa igen...ja gillar egentligen snö...men nu kan de räcka ! även fast en resa till fjällen inte skulle sitta fel :) men som Jonna säger: "de dugg snöar ute"...de går o uttrycka sina snöord på vilket sett som helst !

Kommentar:
#1: millan sudoku mästaren=)

ooo mie va frågade intervjugubben mer?? jag tro du får jobbet=)

2006-01-18 @ 19:01:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: