Mie

2006-01-22
20:00:45

en sån där lånad lista...
svart eller vitt ? svart...vitt blir smutsigt
landet eller stan ? stan...
tv eller bok ? då väljer jag nog datorn
coca-cola eller pepsi ? coca-cola
fotboll eller hockey ? handboll...undra när handbolls vm skulle börja ?!
varmt eller kallt ? varmt när ja fryser...o kallt när ja svettas
frukt eller godis ? frukt e godis...de vet ni väl
höger eller vänster ? högerhanden skriver ja me...
spara eller slösa ? spara o köpa stort
hund eller katt ? hund...kanske ?!
rock eller pop ? de beror på...
högklackat eller lågklackat ? helst inget alls...ja föredrar att kunna gå
Våra bästa år eller våra värsta år ? båda ger mig mina sämsta år
semester hemma eller utomlands ? kanske inte hemma...men en fjällresa skulle inte sitta fel
jeans eller kjol ? jeans...kjol e inte min grej

listan e lånad litegrann... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: