Mie

2006-03-05
20:22:50

www.vuxenpoang.se
Så här märker du att du inte e ung längre...
...o så här skriver dom om mej o alla andra som inte blivit vuxna ännu...

-de tror att man alltid kunnat plocka lösviktsgodis själva...de e ju bättre o plocka själv att dom inte tänkte på de innan...
-så länge de kan minnas har det varit lag på bilbälte, även i baksätet...ja ha alltid använt bilbälte...
-de är säkra på att Magnus Härenstam alltid varit programledare för Jeopardy och att han aldrig varit komiker...fel, fel, fel de e ju faktiskt Adam Allsing som e programledare...
-de tror att kebab och pizza alltid har varit enkelt att få tag på i Sverige...hmm...ja ha i alla fall aldrig haft nårra problem
-de är fullt övertygade om att läskflaskor alltid öppnats med kapsylöppnare...nej...ja känner till sånna me skruvkork oxå...
-de kan inte tänka sig ett liv utan fjärrkontroll till tv:n...jo faktiskt...men fjärrkontroll underlättar !
-de vet inte vem JR är och de bryr sig inte om vem som sköt honom...helt sant...jag erkänner


Kommentarer:

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-09-23 @ 10:30:09

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 10:38:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: