Mie

2006-11-05
22:10:39

försovning helt enkelt...
så förra veckan va gör jag ?! oförståndig som få...ställer klockan...sömngångar upp...hela jag blir människa igen efter nattens sömn...blir ju klar alldeles för snabbt...så vafö inte sätta sej i soffa o vila lite tills man ska köra...va de smart ?! antagligen inte eller va de en livs räddning...vilar man 4.45 på morronen e ju risken ganska stor att man kan somna...vilket jag oxå lyckas me...oförståndigt gjort verkligen...de som skulle va halt ute efter allt tjat från höger o vänster...planerade ju därför att starta lite tidigare från hemmet...5.10 hör jag någon som vankar in..."men mie ha inte du kört ännu?!"...ojoj va e klockan...ooo nej !!! försovning virrar runt hämtar nycklar på me skorna o i lite högre tempofart ner till toyotan...o ja som skulle kört tidigare kör senare...har jag tid o ta hänsyn till väglagret då ?! nej nej nej...de e i sånna stunder man får tänka händer de så händer de...hamnar man i diket så gör man...ja kan ju inte göra dåligt intryck efter fastanställningen...6.01 instämplad o ombytt...en minut försenad...de va verkligen tur att ja inte tog hänsyn till något som helst väglag...o sen e ju inte ja den typen som tror på väderrapporter...de måste hända för att ja ska tro på de...nångång ja ser mej köra in i ett träd ska ja sluta underskatta väderrapporterna...

de blåste ju som aldrig förr...de måste vatt orkan för när de va så kallad storm...va de ju vindstilla i jämförelse...tur man inte jobbar på vädret...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: