Mie

2006-11-28
20:41:28

jag och min moderna försäkring

de ringer i mobilen...vem kan de va som ha ett 08-nummer o så hur många nollor som helst ?! i alla fall ingen ja känner...men så e de min försäkringsrådgivare som ringer...ja skaffade en sån på internet...

så nu registerade han mej oss moderna försäkringar...inte för att jag ha hört talas om detta bolag innan så man kan ju hoppas att de inte e nån luring...o på köpet fick ja en drulle-försäkring...himla bra tycker jag

- brukar du vara klantig ?!
- de händer !

han sa till mej att de va himskans billig försäkring han fick fram...men de va de nog oxå...eller så e de bara ett försäljningstrick att säg till mej att de va billigt...när de gäller försäkringar vet man ju inte vad som e billigt...


Kommentar:
#1: Ingekaja

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-05-18 @ 11:19:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: