Mie

2006-09-07
00:22:13

laptopen ha anlänt !
...ringde datorkillen vid 12...men eftersom dom verkar va hungriga just då så fick ja lyssna på en telefonsvarare som berättade att dom skulle äta i en helt timme till...okej de va ju bara till o vänta inte ska dom behöva gå hungriga för att ja vill ha min dator...en timme senare ringer ja igen...lunchen verkar nu vara över o ja slipper telefonsvarartjafset...

...efter att ha väntat i en timme vill man ju i alla fall få ett bra svar...men nej...datorn va fortfarande inte på plats...okej nej men hmm...hela jag o lite till va ju inställd på att få knappa på den lilla laptopen just idag...men då kommer denna uppfinningsrika datorkillen med ett annat erbjudande till mej precis som han visste hur svag jag va i detta läget för erbjudande...han berättar att han har en annan dator på lager...men som alltid e de ju en hake på detta...den datorn e lite mer proffesionell så den kostar en tusenlapp mer...nu började de verkligen o snurra där uppe hela hjärnverksamheten tänkte...svag som man e kan man inte motstå detta erbjudande...en dator rikare o lite pengar fattigare...men då ska man tänka på att de e en proffsigare datorn som just nu e framför mej...ja e säkert lurad för ja märker ingen större proffsighet...men ja e glad ändå...ja fick ju min dator !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: