Mie

2006-09-29
00:44:32

på egenhand me den där hantverksgrejen...
...eftersom byggnetto dissade mej...ville inte hjälpa mej me nått bord tar ja saken i egna händer nästan i alla fall...

...me sandpappret i handen o min bräda blir hantverkligt handslipad av mej själv...de känns precis som om ja befann mej mitt på en träslöjdslektion för sisådär 10 år sen...jissus 10 år sen !!! ja e ju åldring...de va ju inte länge sen känns de som...men så här 10 år efter använder ja mina gamla kunskaper från tredjeklass...o så här 10 år efter inskaffar ja mej mitt första målarset me roller...så nöjd ! eftersom att ja ha kollat på roomservice ska de ju absolut inte va nårra problem o förstå hur en sån där roller ska användas...inte för att de kanske e nån avancerad sak egentligen...lite färg i lådan o så e de ju bara o måla på...ja gillar de !!! bort me pensel o använd roller...


o så där då va de färdigmålat o klart...ikeavistelsen e me förbi benen har inhandlats o ja känner mej allmänt hantverklig !



mie- säger: ja ha köpt bord till mina ben
~ Annisen ~ säger: bord till dina ben ??


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: