Mie

2007-04-09
19:49:09

lite längesen
de e tusan bra här nere i skåneland hangaroundsen e för bra ! men de va lite längesen ja va hemma hemma på riktigt ! nattpromenixarna dom e ju helt klart saknade...tusan va vi gled runt kasson...fottade o flummade allmänt runt...när ja kommer hem då måste vi ta en riktigt riktig nattpromenix som förr en såndär då inte klockan spelar nån roll...sneaka runt o va allmänt överallt ! springa efter en elle annan polisbil...leta ström om de e strömavbrott...flytta cyklar som e parkerade mitt i vägen när vi kommer me bilen...för visst e de sånt flum vi höll på me :) men o kasta skit i taket o snurra kondomer de ha vi väl ändå vuxit ifrån :)





ett inlägg från polarn
o du förresten lite synd e de ju att ja missade den gången när du va på vero o dom fick klippa upp kjolen...dom minuterna ville ja inte missat ur ditt liv...som man säger sett gott skratt för länger livet !

vi kommer leva hur länge som helst om den myten e sann !

Kommentarer:
#1: http://malle87.blogg.se

tjae..okej då..det ha vi väl vuxit ifrån..men inte från kompisböckerna :D haha

2007-04-09 @ 19:53:02
#2: mie

nej självklar inte kompisböckerna dom ha ju kulturellt-värde !

2007-04-09 @ 20:05:28
#3: http://malle87.blogg.se

haha..äsch..det var ingenting o se.. en röd tomatmalin.. o en butikspersonal med sax i högsta hugg i handen :D haha! en röd malin iaf som gick därifrån utan kjol..men allt va ju kjolens fel! fast å andra sidan..skäms jag inte så mkt längre..för jag ha blivit van nu.. hahaha! bara till att vänja sej..jag e inte världens smartaste.. o jaa jag e rätt klantig.. haha! du e ju fantastiskt rolig.en aning klantig med kanske..o lite knasig. det gör liksom oss till dem vi är :D haha! evighetsvänner :o)

2007-04-09 @ 20:20:25
#4: Cilla.

"men o kasta skit i taket o snurra kondomer de ha vi väl ändå vuxit ifrån :)"
Kan denna kommentar, kommenteras? Tror inte det och jag vill inget veta! ;o)

2007-04-10 @ 22:34:56
#5: Imrevilje

I really enjoyed it. You have done a great job.

2010-12-03 @ 09:05:02
#6: Malin

Just nu känner jag en Mie-saknad! Måste ses snart! Många krama! <3

2012-01-31 @ 21:13:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: