Mie

2007-04-11
20:37:01

ringer kundtjänst plats 180 !
kundtjänst från en telefon på jobbet...de e skatteverket som gäller...efter 3...4...samtal hamnar ja på nemen oj 180 plats i kön...och skatteverket " vi har förtillfället 150 telefonister som besvarar samtal " bra där ! men ha inte tid o sitta där o glo i ett hörn på golvet...så högtalaren på ! oj herrejissus plats 8 bäst o ta tag i de hela !

ja får prata med en man...förklara att jag ha problem med o logga in på internet alltså deklarera på internet...

jag: - kan du se min kod så att jag kan logga in o deklarera ?!
mannen: - va nej ja kan inte se din kod...aldrig kan ge ut den...eller något liknande uttrycker han sig...
jag: - okej men hmm ja fattar inte va den står på pappret...
mannen: - men den ska finnas där där uppe...
jag: - hmm okej ja hittade inte den...
mannen: - men vilken bank ha du ?!
jag : - ee sparbanken ee tror ja !
mannen: - ja men logga in där...så skulle ja göra de ena me de andra ja mest lyssnade inte tills han kläcker ut sej...så kommer du o få ett sånt passwood...
jag: - va ?!
mannen: - passwood !
jag: - hehe okej !
mannen: - men om du inte kommer ihåg detta när du kommer hem då kan du ju ringa en gång till...
jag: - de finns inte nått direkt nummer de va ju lite lång kö ?!
mannen: börjar skratta o slutar inte heller...hahahaha nej !
jag: - hehe okej !
mannen: - men du får ha en trevligt dag !
jag: - desamma desamma o tack så jättemycke för hjälpen ! som ja inte fattade nått av...

mamma förklarar för mej o vips så står de ju en internetkod...ja hade missat o kolla i hälften av papprena ibland e ja klantig...men de tillhör min natur !

Kommentar:
#1: Cilla

"de finns inte nått direkt nummer de va ju lite lång kö ?!
mannen: börjar skratta o slutar inte heller...hahahaha nej !"
Inte jag heller... HAHAHAHA!!!!

2007-04-12 @ 20:15:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: