Mie

2007-08-23
21:33:43

miljövänner javisst !

efter att flaskberget vuxit så vill vi ta saken i egna händer o minska på berget o göra en miljöinsats ! så vi frågar chefen om vi får panta lite framåt kvällningen han var mycke positiv till idèn o vi får låna bagarbussen...me 4 lådor flaskor o 2 svarta säckar till de e vi inpackade o klara för en resa genom kristianstads gator bort till maxi...om ja gillar o köra bagarbilen e de inte ens frågan om för de gör jag ! inte för att jag vet vad som jag har ikring o bakom mej...de e bara o se upp helt enkelt.. högt upp sitter man...de e som man e lite bossig på vägen...jag parkerar på maxis parkering något långt ifrån butiken sådär springer vi som 2 yra höns fram å tillbaka o hämtar flarror ! vi fyller 2 apparater o fördärvar en...men ja menar de tillhör ju ! vänliga miljösjälar som vi e släpper vi fram privatpersonerna me en varsin kasse...vi e inte dom som e dom ooo nej !

vi e miljömedvetna i dessa sammanhang ut i fingertopparna !



 


Kommentar:

I love this page.

2010-01-20 @ 08:25:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: