Mie

2007-08-16
00:33:28

onsdag en seriös sådan !
vaknar hur som helst 4.30 i en soffa med en tv på...yepp men visst de va min tv de o där låg ja o sov när de inte va meningen...ingen klocka va ställd så man kan ju va glad att man inte började 4.45...sovmorron till 10...för sen va de dax för arbetsintervjuen den första klockan 11...där satt ja o min chefskollega o va allmänt seriösa me tjejen som va äldre än oss ! joda så att de gick fint o så en liten rundvandring i bygget så va hon snabbt inne i arbetet...de ha gått fint ! en grundlig stängningsvisning ha de blivit...till en början va ja mycke otaggad till att berätta allt ja gör o hur de ska göras...men men de gick ju hem de me ! vi stängde o stämplade ut...

dagen e i en halssvacka ja hoppas de e löst där inuti tills imon klockan 4.45...jag lever o jag får se !

Kommentar:
#1: http://malle87.blogg.se

jag vill jobba hos er :)

2007-08-16 @ 12:46:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: