Mie

2007-12-13
16:21:58

lussevaka...prommis...telefonen
igår dagen då jag upptäcker att nej de står inte rätt till i akvariet...så vad har hänt ?! jo allas vår firre claes-junior nr.2 har kolat ojoj...firren som levt längst lustigt nog måste ja kanske tillägga men som louise sa han saknar henne...

jag o emma e ambitösa firrar lite käk o bjuder in grannen...sen e de bonde söker fru...nej inte för att ja o emma vill utan för att grannen vill så de e ju bara o låta han se de hela...sen dax för en prommis...vi lyckas få me en av emmas grabbpolare o bageri-johanna me ! vi e som fältare en kväll som denna...men vi drar oss utanför city o går skräckrundan...som ja numera inte e så rädd för ! vi hamnar till sist oss bageri-johanna efter att ha lämnat grabbarna på vägen...en lite lägenhetskoll ! o va händer innan vi ska traska hem till mitt place...jo ett konstigt nummer ringer...ja förväntar mig en snurrig telefonförsäljare...men svar nej ! de bästa samtalet som kunde ringa...de va ju louise...tekniken e så inte ens ja kan fatta hur man kan snacka me varandra fast man e på 2 olika sidor på jorden...de va skönt o höra att flickebarnet hade de bra o levde i lyx ! tack för att du ringde louise :) o lycka till me familjeträffen !

jag blir lite snurrig när ja ska tänka hur mycke klockan e där...men me lite extra kraft från hjärnan så tror ja att ja kommer fram till rätt tid...yeye ja o emma vandrar hem ! dax för sängen...

over and out o de va ja o emma som skulle va lussesnygga idag !

Kommentar:
#1: Anonym

Samtalet va skont for mig ocksa...hoppas allt ar bra hemma, o du. vi ar sex timmar bak er.

2007-12-14 @ 19:31:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: