Mie

2007-12-12
00:00:07

tisdag- ge mej en treo eller släng ut praon !
dagen börjar 11.27 jag e inte negativ till sovmorron...elle först ett samtal från min kollega 5,50 angående landgång...men men man sover ju vidare o hoppas att landgången blev bra !...3 sms i inkorgen...lycka på kapellgatan...louise har kommit fram o allt e kanonens :) dagen fortsätter...berra får nylirad bur...jag anländer till jobbet...alltså denna praon...ge mej en treo tack ! jag orkar inte me han jag till o me städar allt själv för o slippa han...så 17.00 e de han som går hem...tack men nej tack säger ja ! päronen kommer på besök...de va längesen o de va uppskattat...vi firrar toarullar på maxi så nu e toahuset fritt för användning :)

kvällen e de ja o helle som redigerar julfoton...de blir kalas helt enkelt !

Kommentarer:
#1: Hällen

nu får du va min lillsyrra ett tag framöver...så tack sis för ikväll....kramis

2007-12-12 @ 00:41:52
#2: mie

låter perfa ja ha ju aldrig haft en syster :) tack själv !

2007-12-12 @ 17:43:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: