Mie

2007-02-13
20:54:06

jag tror ja blivit senil
mina skor e borta...ja vet skor borde man inte tappa bort men mina e borttappade ! hmm...ja ha 3 ställen i min tankeverkstad...

ställe 1: på friskis & svettis...inte omöjligt absolut inte omöjligt...hmm hur ska ja hitta dit där ?! ja åkte ju bil dit idag o ja va ju inte ens chafför...fram me karta o kompass !

ställe 2: i johannas pärla...alltså den svarta golfen...högst troligt...de skulle underlätta min värld om dom ligger där...den bilen hittar ja i alla fall till...

ställe 3: minst sannolikt maxi...vi va där men va tusan skulle ja bära ut skorna om ?! hmm...nej ja måste stryka detta alternativet ja tror inte på de alls !

förövrigt e de mina röda adidas som e på vift...dom e alltså röda går inte att missa ! visserligen ska de inhandlas nya men ja gillar ju dom skorna...för tusan de e vantar man tappar bort...inte skor !

Kommentarer:
#1: Anonym

Mie, vad gör du på friskis och svettis? :P

2007-02-13 @ 22:30:18
#2: mie

tränar :) haha sånt där kordination..."en tränongsform för alla åldrar o egen förmåga" hehe...

2007-02-13 @ 22:58:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: