Mie

2007-06-05
22:37:18

"ingen skinka ingen fisk tack"
kommer in en kund som vill beställa tårta...

kund: - jag vill inte ha nån skinka i tårtan...
(nehe du säger de ?! mycke lustigt för dom flesta brukar ju gilla blandningen mellan skinka o grädde...)
jag: - e de smörgåstårta du vill ha ?
kund: - nej...sån (pekar på en bild i tårtboken)
jag: - okej...men då kanske du vill testa nån mousse ? passion e ju frisk o god i smaken...
 (genom att låta vuxen kammar man hem lite poäng)
kund: - va ?! nej ja vill inte ha nån fisk...
(va snackar du om ja sa frisk)
jag: - okej men ja menar att passionen e frisk i smaken...
kund: - nej fisk vill ja inte ha !
( okej okej ja ger upp ja byter tårta o försöker få de till nått bra...

en annan kund:
kund: - har ni öppet imorron ?!
jag: - japp mellan 7-17
kund:- okej har ni gårdagens bröd då ?
jag: - alltså de kan ja ju inte svara på eftersom jag inte vet vad som finns kvar...
kund: - aha okej...men de e ju gårdagens bröd jag vill ha...

jag kan vägleda dej in i soprummet tanta...regel no 1 man frågar aldrig efter gårdagens...finns de o man ser de kan man ju fundera på o köpa de...annars e de ju alltid mest najs me färska prylar !

Kommentarer:
#1: Hällen bajs

Vilka jävla lodisar ni har till kunder, dom e ju för fan lika korkade som på Subway

2007-06-06 @ 01:00:12
#2: Maria

korkade kunder :)

2007-06-14 @ 11:01:26
#3: Danialane

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-06-22 @ 13:29:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: