Mie

2007-03-27
23:14:25

en rosa fjäril
pappan o hans grabb på 4 år kommer in för att beställa födelsedaxtårta till grabben...ja visar vår bildpärm...pappan visar kolla här en traktor...en bild...en pansarvagn...efter nårra minuter kommer pappan o grabben fram med pärmen...

pappan: - hmm...aa de blev denna...pekar på en tårta formad som en rosa fjäril !
jag: - aha okej...vad vill ni ha inuti den ?!
pappan: - princesstårta...
jag: - okej...frågar grabben om han vill att fjärilen ska vara rosa eller om han vill ha någon annan färg...
grabben: - aaa rosa vill ja ha den...men alltså ibland tycke ja rött oxå e fint men ja tycker att rosa me e fint !
jag: - du har så rätt ! ska vi skriva ditt namn på den oxå ?!
grabben: - jaaa !
jag: - va heter du ?!
grabben: - milton...

ooo sötungen...de e bra en rosa fjäril...klart man ska få välja vilken tårta man vill ha när man fyller 4...även fast pappan verkade tycka de va lite pinsamt...milton de e coolt de namnet gillar ja !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: