Mie

2007-03-23
00:52:19

verkligen illa ! ja fyller ju 20 på lördag

ja o min coach ska på träning...yes träning igår o träning idag ja gillar de rutorna ska fram till sommaren...visserligen säger louise att de kanske inte e möjligt men ja satsar ! i annat fall ska gäddhänget bort o muskelbucklan växa ! idag satsade vi på konditionen o armarna o magen allt för att nå till målen !

men de va ju på sin höjd att jag blev betrodd...

jag: - hej ! jag vill in i gymmet...sträcker fram pengarna !
hon i kassan: tar emot pengarna...- får ja se på ditt leg oxå ?!
jag: - eee va ?! tänker att nu har hon snurrat till de...de e ju faktiskt kontant ja betalar...men okej vill hon se mitt leg så visst ! vafö vill du se de ?!
hon i kassan: kollar på leget...- nej de va inget !

jäklans råtta...för tusan ! anledningen till uppvisande av leg va endast att de e 18-års gräns in till gymmet...för tusingen ja fyller ju 20 vikken da som helst...hmm undra bara hur de ska gå första gången ja ska traska in på systemet...ja lär ju inte kunna lämna leget hemma på nårra år i alla fall...på bussen tänker ja åka på barnbiljett tills ja slipper leget på systemet !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: