Mie

2007-05-29
23:11:00

som en start på veckan
alltså måndag de e dagen då man startar me en fantastisk morron eller inte klockan e inte mindre än 4.45 när ja befinner mej på ett fantasi...dagen e lagom ! inte tokstressigt som de alltid e...en liten liten grabbprao gör oss sällskap...i femteklass gick han o tyckte de va allmänt tråkitt me disk...men visst ja förstår han...men lilla vän de e så de allt i livet e inte kul men måste göras ändå...jag slutar i tid ! kryss i alla tak...

johanna hämtar mej på mitt jobb vi glider ikring lite i city...kollar runt o shoppar runt...när vi landat hemma oss mej upptäcker ja att oj...va tusan e fisken ja skulle haft me mej hem...nej ja tappade inte den nånstans i city de va bara min senilhjärna som glömt bort o köpa den..."jag vill ha en sån skräpfisk" tänkte få ordning på de där akvariumet...en skräpfisk...namnförslag till han tack ! uno kanske ?! akvariumet blir rent o rent !

ja blir hämtad av min vän o kollega i asta...vi kör o steker...o så dax för hon o girlsen o testa skattjaktskläderna...de såg ju mer än kalas ut för men in tights ! pilpågarna funkade kalas om något dålig kvalitet så sköt ja på kusinen de fick ja ångra...men sånt gillar ja lite pilskjutning hit o dit !

vi glider hem till mitt place...en film ?! ja va i garanterat trött för o se film tillstånd... så vi hoppade de...film när ja blir normal igen...ja väntar på att ja ska bli normal o kunna titta på film som förr i tiden...men de kommer de gör de !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: