Mie

2008-04-01
19:22:44

fredag-lördag...lixom festen !
nu e de alltså dax o uppdatera efter helgens bravader...om man sammanfattar har de vatt på topp lixom...fredagen börjar me jobb 13-19...inte fullt så spexat...efter jobbet e de ja emma o kosan som driver till maxi inte för o småshoppa lite bananer svar nej ! de e allt från bullens korv...till blanne...till sopsäckar...allt för att festen på kapellgatan i nummer 3 skulle bli så komplett som möjligt...vi slet för de hela...de va tungt o ja tackar för hjälpen...kvällen kommer macke...de blir buzz-spel som inte funkar på svenska o allmänt chill en o annan cider...vi kallar de förfest till lördagen...

lördag...ett jobb o mycke o göra så typsikt när ja verkligen inte har tid o va på plats...men en halvtimme efter ordinarie tid e de i alla fall jag som e på väg från stället...tills visst tusan tårtorna...in o stressa kring ! nu äntligen på väg lixom...lite chill o mie i stress...festförberedelser...festen e igång :) de e bara o sammanfatta de hela me spill ! duken badade en stund i vätska spetsad med alkohol ! de va sing-star o de va spexade presenter tack alla :) mie serverade bullens korv men ja förstår er mina vänner ja e kass på de där me matlagning...den va inte go o de fick bli kompost...men jag vet inte hur många som beställer 2 st tårtor o glömmer o servera dom...antingen ålderna...alkoholen elle allmän sinnesförvirring...tolkas på vilket sätt man vill i alla fall...men sorry mina vänner de skulle blivit tårta...men de får bli en annan gång...efter tal o annat e vi på väg ut...mitt mål e nått utgång för kvällen va lixom grejen...visserligen hamnar vi på grand...men men...lite fyllekäk på kebaben...mie, emma, ricky o macke...dom går till sig o vi till mig :)


tack tack tack alla ni för att ni gjorde kvällen till den de va <3


Kommentar:

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-03-25 @ 10:24:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: