Mie

2008-04-06
18:45:41

ibumentin
efter gårdagens bravader vankades de  jobb...9-18...mie vaknar kokhet...okej lite feber me en snurrig blandning av bakfylla har väl inte vikit mej förut...kommer till jobbet efter 10 minuter tar jag tag i ibumetinpaketet...lika bra så att dagen kan rulla på i någorlunda normalt skick ! lite spex på jobbet me koncentrationslägretstanten...en arg kund o en annan...

päronen har vatt på besök inte bara ett vanligt besök...svar nej hjälp mej o torka golvet för ja fick ju inte rätt på de hela...de ha f-n vatt klibbigt toklänge o mycke !

o mest som en parentes...ringer ni mig så e de inte som jag inte vill prata utan min mobil har blivit en mupp o min microfon e antagligen mycke dålig...hmm tredje gången gillt ?!?! joda dax för en ny telefon...imon e de ja som spexar till telenor i alla fall :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: