Mie

2008-08-06
00:30:16

tanken på att sova på jobbet...
...den tanken finns o den har utprövats idag...sjukligt trött...klockan 7 slog tröttheten bara in i mej...mie blinkar tungt o de går inte göra nått vettigt...trött har ja varit förut men detta slår allt vad jag varit med om...i min baktanke fanns till o me o ringa in en ersättare...men nej börjar man me sånt skit så blir de en ful vana...men powernap i nån minut bak grönsakskylen blev de allt...tack för de emma !

annars har ju auswitch varit o underhållt oss större delen av dagen...ibland kan vi ha de riktigt kul...hon kommer först tidigt på morronen...lämnar väskan för att hem o hämta en vas som jag ska ha hemma oss mig...säger att jag kanske kan sätta den på balkongen men där passade de sig inte...emma dår gardiner o en duk för att få en bra start på de nya livet i lägenheten...sjunger sånger o köper wienerbröd till killen på banken...ibland e hon för mycke men på de senaste ha de bara varit spex...sjukt att en människa på 83 kan va så aktiv !

solariet har besökts...första gången efter kreta...jag känner mig som en blekning...sen hem o en välbehövlig powernap...shit de va verkligen på tiden ! somnar vid 15 vaknar 17.30...skickar till kosan att ja snart e på väg...18,30 får ja ett nytt sms...oj ja hade visst somnat om...skulle säkerligen kunnat sova till imorron men va tusan då hade ja ju inte kunnat utnyttja min sovmorron till max...nej de blir tvätthäng...maxi prommis o balkongchill me en touch av möhippa !

tanken på att klockan e 00,30...skulle gjort mej lite stressad om ja börjat 4,45 imon me men nej mie har sovmorron o e på fantasi kl.13...så de ska nog allt hinnas me en sovmorron till 11,57 i alla fall...

över o ut :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: