Mie

2008-12-02
22:45:47

inte djup bara lite ordbajseri...
ibland blir man sådär lagom djup i sig själv på kvällen...varför e de så?! jag e ingen optimal tänkar människa tror ja inte...men i de stunder man hamnar i dom faserna kan man ju tacka för bloggen lixom...på nått sätt rensar man hjärnan på dess ytliga ting...jag vet inte riktigt var jag vill komma...men ibland e de saker som man deffenetivt inte förstår sig på?! jag tror vi kan kategorisera de hela...de handlar om en viss typ av människor som har svårt att göra 2 saker samtidigt...

ett tecken på att den manliga sorten har lite svårt för de där me 2 saker ger min chef ett mycke bra exempel på...

ett pepparkakshjärta har ramlat ner från fönstret...o bossen ska hänga upp de igen...i samma stund kommer ja me nån inteliggent fråga...de e uppehåll me svaret på nårra sekunder...du mie vänta lite bara...

bossen har haft lite telefontjänst idag o när vi får en beställning där de står rostbiffsbaguett utan klet...då vet man vem den kommer ifrån:P vissa säger klet andra säger remouladsås...:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: