Mie

2008-02-25
22:47:24

dagen Det vi kallar måndag
mie vaknar upp tidigt emot sin vilja...men va ska man göra de e ju jobb på schemat o om man ska va vuxen o allt så ska man ju va glad att man har ett jobb att gå till oavsett tid ! jag e pigg konstigt nog svackan skuttar i mej kring 10...o peddoäcklet sitter där o snackar me oss...intern överenskommelse e ignonera o snacka inte me han...jag har svårt o bara lyssna på frågor utan att svara på dom...han snackar om allt från hur mycke kalorier de e i en semla till hur länge sen de va han åt köttfärssås o spaghetti...mannen e knäpp o vi ogillar han ! jag o emma e ambitösa som få...vi har ju fått nya byttor till frullen så de e ett himla projekt men de blir bra som tusan !

mie slutar o nöjd me de...glider till kapellgatan tar tag i berras bur men tusan va han skvätter de lilla odjuret...jag allmänt fixar hamnar på fantasi...hämtar emma vi ska träna...solning...dusch o personalmöte ! personalmötet gick smärtfritt...tackar tjejerna för visat intresse :)

kvällen glider emma o ja till maxi för o handla grönt o gult...

nu ligger emma knytet o sover o här sitter jag ! börjar ju inte förrän 13 imon o då brukar ja ju försöka utnyttja möjligheten att va vaken länge utan att känna att jag sover för lite...

Kommentarer:
#1: louise

kalla honom inte odjur!!

2008-02-26 @ 13:42:36
#2: Kjellleah

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2008-09-11 @ 14:18:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: