Mie

2008-01-03
23:56:37

efter jobb me emma väntar karlshamn...
de e jobb på morronen...jag längtar inte till jobbet egentligen...men ska ja jobba me emma så då funkar de...emma som ville försova sej lite...bossen ursäktar att han kommer sent med bullarna...frågan e verkligen om de händer nått på företaget...de e chill...bara han själv inser att han e sen o förstår att de e ett problem ! ganska mycke ida faktiskt...kassakrångel o tårtproblem...mie meckar hit o meckar dit ! de mesta faller på plats...

när klockan e 13.45 e de jag som sitter på tåget mot karlshamn...en torsdag o ja åker till karlshamn hur som helst...de e tandläkaren som kallar ! jag e en godkänd patient me en vresig visdomstand som bestämt sig för o växa snett...va har man för val de e bara o låta den göra sitt ! jag firrar nått flashig försäkring...möter päronen o min vän kasson...päronen får semlor o bröd...kasson o ja ska ut i city ! jag finns i vått o torrt för dej så tveka inte o ringa linjen e öppen mest bara så att du vet ! vi glider kring...hör o häpnar ja hittar en jacka ingen klockren men de en jacka ! jag höll på o förfrysa i min älskade väst...ja ber pojksnöret o klippa lapparna me en gång...packa ner västen i påsen...de va ju för tusan lite akut de här...

de e lite hang me johanna o emma...torèn, sanne o kasson...de e lite avsked ! johanna o emma ska till södre breddgrader i 3 månader...önskar er all lycka där nere bland palmer o kineser :) o ja kommer föjla er resa från datorn...

över och ut...mie har träningsvärk i magen...sluta hosta...sluta skratta elle bara njut av att de kanske kommer bli ordning till beach 2oo8 ;P

Kommentar:
#1: louise

ja vem vet, du kanske far rutor snart? pa lordag ska ja kopa mitt gymkort, far val se hur de gar me den saken!

2008-01-04 @ 02:24:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: