Mie

2008-06-01
16:40:06

fredag lördag lixom
fredagen kommer man till jobbet där de e lite mer o göra...men jag kände att eftermiddagen va räddad...hade min lilla vän lina vid min sida...som lina sa vi har typ umgåtts mest hela helgen...de e så sant !

på kvällen e de fest ala åhus...fest med små barnen...de e macke som fyller 18...18 år betyder född på 90-talet...bara de säger att då e man en generation yngre lixom...men inte bara dom små parvalarna va på plats utan även mina äldre vä[email protected] va trevligt lite med andra ord o sånt...eftersom barnen inte var äldre än 16-17 år va dom ju tvugna o kategorisera in mig i den åldern oxå...för 21 de kunde dom ju verkligen inte tro att jag va...de e då man förklarar att jag nästan kunde varit din mamma...nej faktiskt inte så extremt men handledare utan tvekan...de kan nog va nyttigt att få se fest i deras synvinkel...men efter att barnen sagt hejdå till skrymplingen som jag blev kallad efter att min ålder kommit till rätta så blev de en tidig kväll o hemma på kapellgatan redan vid 00...vuxet faktiskt !

lördagen bjuder mig till fantasi 8.00...men telefonen ringer både 7 o 7,30 så de e inte mycke o be för lika bra o inbefinna sig på plats lixom...de e ju lagom rörigt me allt vad mjölkproteinfria bakelser heter...bg e grym hon gör 3 bröllopstårtor...+ 43 andra...tusan tokigt mycke beställningar...jag o bg får åka ut på äventyr då juicemaskien strejkar eftersom nycklarna till den e spårlöst fösvunna hur nu de kan gå till ?! men vi inhandlar mjölkproteinfri grädde o 25 st lätt dryck...i stunder då bossen e på kreta tar vi tag i saker som vi själva vill...jag fixar även till lite glassbyte i boxen...jag gillar läget att göra lite som jag vill...frihet under ansvar tror jag det kallas :)

kvällen bjuder på spontant finbesök från karlshamn...howdi and welcome sanne, käller o johanna...de e grillning me bg :) jag gillar läget o vi bör träffas oftare ! de e allmänt chill i allrummet när vädret börjar kyla till...studenterna o vi pensionärer...de e sjukt men de va 2 år sen nu...var har tiden tagit vägen ?! man blir ju inte dirre yngre...men de e bara o leva o göra vad man känner för nu lixom imon kan de va för sent...

bg o mie handlar på maxi kan bli en lång historia...mie vill gå...bg typ pallar inte ! okej men bil funkar...de tackar ja bg för en förnuftig tjej...tre påsar grillkol...5 läsk o käk till de e lite svårt o bära lixom...btw va tusan e mitt icakort ?!



en bild förklarar mer än 100 senilchockar
jag gillar er <3


Kommentar:

Very useful information. Thank you!

2009-10-23 @ 09:52:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: