Mie

2008-03-16
19:29:04

o så va nästan helgen över...
men va gör väl de...skillnaden e väl bara den att de kanske inte slinker ner nån chili/mandarin dricka i strupen...för ledigheten lyser med sin frånvaro...i lördags e de mie som jobbade 6-18...me ett frågetecken o en viss kluvenhet om hur kvällen skulle arta sig så blev de 20-årsfest i vä...stället ja inte e orienterad på o kallar landet...de e en allmänt kul fest helt enkelt...utgång vankas oxå o tro de eller ej läs en gång till ! mie hamnar på banken...efter en taxi resa till city...taxichaffören har antagligen sår i öronen...har man mycke teknisk utrustning samtidigt som man lyckas få mig i framsätet e de inte så mycke o be för...o de va ju oxå en massa trevligt...träffar på emmas grabbpolare så de blir snick snack o en massa is...mies mobil åker ut på dansgolvet i bitar...byggs ihop me en viss osäkerhet om de hela ska kunna fungera...men joda så att...kvällen slutar tidigt tycker ja...men de gör ja ju alltid när ja väl e igång...kan ja va ute hela natten :) käkmusklerna går varma...de e snick o snack mest hela tiden...jag utlovar nästan efterfest dom vanligt i min lägenhet...men ja som inte ens kom hem...minnesluckorna e täta men ja går hem me emma till rickys place...där de e allmän sömn lixom !

vaknar upp i en bakisdimma...jag e verkligen negativ mot den sinneskänslan...vi allmänt chillar...emma o ja smiter in på fantasi...såklart e chefen där på plats o frågar om de va fest igår...vadå e de så märkbart ?! antagligen efter som ja stapplar in me gårdagens festkläder o ser allmänt sliten o bakis ut...mie går hem  o duschar resten går till donkan...jag hamnar på donkan...en paus i resecentrum o sen e de jobb 12-18...

mobilen ur funktion o de gör ju mej allmänt nervös...men nu e den i sitt skick igen :)

image1098

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: