Mie

2008-11-14
22:21:45

utmanad!
jag blev utmanad av majsan så varför inte :)

Instruktioner
- Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
- Utmana sju bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag är typ en arbetsnarkoman...ser inte att de kan bli för mycke jobb! varför va ledig om man inte har nått planerat lixom?

2. Jag tror på att allt redan e uträknat...dör man så e de lixom redan bestämt sen innan...så mitt motto e lev så kul o bra du vill...gör som ja skriv en innan du dör lista...elle ja ha förvisso inte antecknat ännu...

3. När jag va liten trodde jag att jag va kille när jag kissade bakom lekstugan med killarna...inte på en tjejsvis utan precis som killarna...konstigt att mie blev blöt! hmm...

4. Frukost har aldrig varit min grej så de har hänt att cornflakesen åkt ner i mjölkpaketen...

5. Jag har både haft en alkoholskadad dator och telefon och fått dom att fungera efter den fyllechocken...

6. När jag va liten så stoppade jag in godis i näsan...och fick åka till akuten...man dör ju inte av de men de går inte bra o andas när man bara andas fruktgodis...

7. Jag pratar både när ja sover och är vaken...de e som att trycka på play o de finns inte alltid tillgång till pausknappen...

jag utmanar alla som vill :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: