Mie

2008-09-12
01:12:54

dagen till ära gjorde vi väla lite osäkrare...
gårdagens pass me emma på gymmet har gjort mina muskler lite vanskliga...ja jag har faktiskt muskler nånstans under fett, kött skinn o ben...de va ett bodypump pass...o som vanligt har ja lite svårt att hänga me även så denna gången...de där me o böja benen o samtidigt ha ryggen rak...mitt i bänkpressen märker jag att mina armar sinar så vikt måste av innan nån arm bryts tänker ja...steg 1 kommer knappt upp...viktern kastas va o ja lägger mej ner...o just då ska alla andra ha paus...livet går inte ritkigt i balans...nu gör de ont i hela kroppen...de kallas träningsvärk !

dagen till ära e de ja som går upp 4,07...trevligt att veta att kassan havererat o att mattehjärnan får slå till sin snillesida...men livet på jobbet rullar på som vanligt...emma håller på o ramla ner från en stol kl.6 o en kund håller på att bli livrädd...annars inget av nyttig fakta...

efter jobbet e de ja som myglar ner i soffan o powernapar...väla e i planerna...lite uppdateringar i gadroben...o ett besök på ikea land...på hemvägen e de jag som kör bilen...alla mina passagerare hur lugna som helst över situation...eller inte ! vafö va så rädd ?! jag kör väl som en gud ;) o inte som sara uttryckte sig som att jag snott bilen...nej nej lite rörliga svängar gör de hela bara me spexat... :)

jag har numera aktiverat in mig i mina studier...jag känner på mig att de kankse inte blir hur enkelt som helst...men jag jobbar på de...de e ingen som sagt att de ska va lätt heller lixom !

över o ut :)

Kommentar:
#1: Johanna (Fantasi)

läste va du skrivit på itslearning.. de var ju skitbra mie! jag ska med skriva snart... det är sjukt jobbigt när man inte har en dator hemma som om man vore värsta stenåldersmänniskan.. i alla fall... lite konstigt att läsa de du skrivit. du som inte brukar va så noga med stor bokstav och sånt:P ... bra mie!!! du får snart läsa va jag skrivit..!!! vi ses!!

2008-09-12 @ 13:53:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: