Mie

2008-09-25
22:00:12

eftersom...
jag har blivit en aning kass på de här me bloggen...ibland e de ju så tidbrist elle vad man vill kalla de...så mamma jag vet att du tror att du får reda på de mesta här så ja lovar att uppdatera mej lite mer :)

gårdagen bjöd på jobb...maxi...inlines o sist men inte minst ett personalmöte eller vi kanske ska kalla de smärtfritt schemamöte...de e ett jäklar stirr så fort de e möte...men de e ju väldigt enkelt o om ja inte missminner mej fel blev de väl typ 3-4 hål...de går ju förhoppningsvis att reparera! jag tog som alltid förmodligen på tok för mycke tider...jag vet inte varför men jag hatar ju inte dirre mitt jobb...mitt andra hem som de så snyggt heter ibland...2 lediga helger till december...man ska väl inte klaga...ledigheten ska uttnyttjas till fullo...jag brukar ju resonera som så att när man e ledig måste de hända nåt...sova bort halva dagen o chilla e bra om man inte gör de själv...men annars gärna fullt ös hela dagen...sover gör man ju ändå när man dör...o förmodligen e man ju död skitlänge !



vissa gånger hatar jag verkligen de...men alla hangsen gör de till va de e...o inte o glömma dom minst sagt annorlunda kunderna som tågar in titt som tätt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: