Mie

2008-09-17
21:16:26

mie på utbildning !
e väl aldrig nån lyckad kombination...de va dax för anticimex o lära oss de ena me de andra...samling på fantasi lixom...johan, bg o maja ! jag o bg skuggar johan o vi hamnar rätt...jag tror faktiskt att rent vetenskapligt så klara man av att va koncetrerad o lyssna bra i men o ha en utgång me 1½ timme kan ju få vem som helst o tröttna...de e då jag inte riktigt kan sitta still...sen va de dax för rast...tack för de ja ! lite rörelse på vardagen...shit va ja inte klarar av att sitta still...efter pausen e de ja som blinkar tungt somnar till nån gång...de jobbiga e att vi kom så sent så dom obehagliga platserna längst fram va ju dom ända lediga...o utbildaren har ju koll på en...tur de va dax för lunch så att de ännu en gång blev lite rörelse...o iväg skulle vi me ja o bg rockar winnerbäck i bilen ! tillbaka på utbildning o ja somnar igen...de e pinsamt men va ska man göra ?! vi har lite gruppuppgifter o så prov på de...nemas problemas ! 14 av 15 rätt...i de undermedvetna lyssnar man alltid :)

så nu e de ja som vet grejer om skadedjur o skit ! tycker visserligen inte de så intressant...men men de e väl nåt man måste...lagar o sånt lixom...

nehe över till mitt andra plugg...o efterlyst e på tvn...man sitter här som på nålar men de e ju intressant som tusan...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: