Mie

2008-09-02
21:58:12

tisdag vad mer kan man säga...
att dagen har innehållt de mest vanliga o orginella som en tisdag brukar innehålla...jag blir väckt aningens tidigare än planerat...denna gången va de visserligen inte tidigare jobb som gällde utan alla polisernas vän bg som behövde moraliskt stöd i city...o visst kl.10,15 kan ja väl ställa upp som de...o tur va väl de för mina ögon kollade åt höger o där va väskan bg letade efter...efter jakt i city åkte bg hem för att nårra timmar senare lyfta till bulgarien...själv gick ja hem o powenapade me my name is earl i dvdn...dax o gå till jobbet när man ibland ska sluta lixom...

min engelska gick på prövning idag...de e ju inte det att de räcker att säga vad han vill ha...han vill dessutom veta va de e i sakerna...min hjärna får ju tänka nått extremt mycke ! o va tusan heter mandelfyllning på engelska...tur att jag hade koll på vad päronsmörkräm heter i alla fall...o purjolök e ju oxå nått jag borde lära mig...men han o kidsen va glada  o tackade o gick ! har även haft sally på besök...hon e inte lika pratglad i sig själv längre så jag tänkte att de e ju bara o fråga om jag vill veta något...först tar man den klassiska vädersfrågan...sen går man över till om sally jobbat...nej inte de pga sjukdom ont i magen...men hon planerade att gå till jobbet imorron...den kvinnan måste ha problem med magen...

annars inga intressanta...2 eftersläntare som knackar på dörren 5 minuter för sent...o ja mie e snäll o säljer baguetter till dom hungriga männen...efter jobbet e de ja som klänger på inlinesen...solar lite o hamnar här...shit jag har hamnat i ett mönster jag gör ju verkligen samma sak varje dag...jag måste börja göra lite mer spexade saker !

förresten har mina skor anlänt så nu slipper ja se ut som en fattig jävel me söndriga skor...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: