Mie

2009-04-20
20:52:11

måndag...
och jag har upplevt min längsta bakfylla någonsin...jag ser inte fram emot ett rekord! sjukt segt...men efter en ibumentin va kroppen återställd...eller jag tror att den va de...de va ju inte direkt nåt mirakelpiller jag satte i mig...jag tror de där me alvedon o sånt e ganska psykiskt egentligen...o man e ju inte mer än mänsklig så blir de ju bara!

efter jobbet dax för en väldigt behövlig tvättning! efter 2 veckors samling så blir de en del...men jag säger bara de jag va förvirrad när jag bokade...tanken o meningen va att ja skulle ta tag i mitt studerande...jag flyttade ut till balkongen för trevlighetens skull...men som de brukar gå så sitter jag o nickar till på balkongen o de tycker jag inte ser så bra ut så jag fick in o ta en powernap! sen hade ja o axhem ett mindre besök på stans bibliotek självklart träffar man på stammisar! maxi på de shit jag va sugen på pärondryck! kvällen väntar inlinesåkning...chefen ville hänga på mig o bg så ja visst! de blev ju inte den långa rundan o mina fötter märker de blåsor o skit...shit pommfritt men de e så de e när man vill ligga i träning!

kvällen e chill som resten av veckan tror jag...

över o ut!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: