Mie

2009-04-14
22:42:08

när man bokar fel tvättid...
...så innebär de inte bara att man bokat fel...utan de tillför komplikationer...

jag vet inte hur smart de e o boka 14-18 tid när man ska jobba 9-18...men som vi nu för tiden börjat diskutera på jobbet skulle de inte varit bra om man kunde klona sig...då skulle ju den ena av en kunna göra viktigheter som att tvätta o sova o den andra göra allt annat som e roligare!

dagen började 4.12 me ett jävlar liv...de nya alarmet håller på o ta död på mig...jag vaknar ju om inget annat! man masar sig till jobbet med minsta möjliga kraft...emma ringer o e inte riktigt 100 så elin får ett överaskningsamtal 5.45 imorse...dom samtalen e lite plågsamma känner jag...men de gick bra för oss idag! jag har fått presenter dagen till ära...en tröja o ett par strumpor från allas vår irene...hon har kommit på de nya att man kan ju ha kläder på sig även fast dom är ut o in...snyggt säger hon...förvirrat säger jag!

efter jobbet e de jag som hämtar lite tvätt o tvättar på jobbet...mm så illa e de...så jag tänker förena nytta med ännu mera nytta o plugga när tvätten snurrar...men jag har för trevliga kollegor för de...plugget hamnar åt sidan o de e spex istället! sen hem o hänga upp tvätten o upp o handla kläder...vafan de börjar ju tryta så här efter en vecka...de blir lite nya jobbtröjor oxå! en maxirunda...inlinesrunda...o solariet...

kropp o ögon e mer pittögda än någonsin! men jag ska inte ge me mig...börjar ju inte förrän 13 imon!

effektiviteten är stor...man ska fortsätta studentlivet med krimonologi...pedagogik...psykologi...o nej inte alla men man ska väl ge sig in på nån lixom...

över o ut vänner!




Kommentarer:
#1: Sanne

Hej du hur samlar man poäng på det där då?

2009-04-16 @ 15:23:33
#2: Sanne

Hej jag fattar om du inte förstår vad jag menar med det jag skrev innan.. det var tydligen någon annan mie som hade kommenterat min blogg.. jag tog förgivet att det var du!



Är allt bra med dig?

kram

2009-04-16 @ 16:03:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: