Mie

2009-04-28
23:36:59

när man typ e trött så att man somnar i baguetterna!
de e en sån dag idag...sjukligt trött när ögonen går igen när man står upp...de e inget man kan styra över när man väl hamnat där...o huvudet dunkar på de...men helt plötsligt får jag värsta energin o kommer i topp...var kommer den ifrån?!

mycke o stå i o för en gång skull har vi en bra praoelev som ska stanna i 2 veckor...skönt tänker jag!

efter jobbet hem o ta en powernap! maxi på de o så boxercise! nu e man sletens i hela sig...men de e som jag säger kroppen ska vara helt körd när jag dör...kvällen ha bara segat fram mellan ofrivilliga powernapar...skolan går piss i övrigt!

en pappa till sin son på frukosten...

- det finns apelsin, tropisk eller äppeljuice...vad vill du ha?
- cola!


Kommentar:
#1: Johanna

kan va sen helgen.... tror att tröttheten kan komma några dagar senare ibland...

2009-04-29 @ 17:58:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: