Mie

2009-12-29
23:02:12

jul & nyår o allt vad de betyder...
...först o främst har jag hört att de va jesus som föddes...men jag vet i tusan jag e ju inte så insatt...

julafton började att firas med mina kollegor...o bg de e väl du o ja som alltid firar jul ihop...o så självklart med mina kollegor sara o frida...de blev en trevlig tillställning i vanlig ordning :) sen bar de av mot karlshamn o mina kids! jag har sagt det förr men det är värt att sägas igen jag måste ha tur som har så produktiva syskon :) julafton va i alla fall en trevlig tillställning med mycke mys o ännu mera pärlplattor...jag har kommit på att de e terapi med sånt lugnt...jag ha därför lovat bella att inhandla diverse produkter för sånt så att vi kan pärla ihop :) tomten kom o alla kidsen blev glada! eller inte alla wille blev ledsen o trött...men han e cool ändå!

när man försöker få en kusinbild så e det inte alltid lätt...eddie vägrar från början o ja man ser ju hur de gick...


efter julafton kommer en annan spännande dag nämligen juldagen...rent kristet förstår jag inte så mycket men rent mänskligt o 20+ så de en trevlig högtid då man slår på stort o organiserar ihop fest :) de va en lugn o sofistikerad fest som började med mario o som fortsatte med tequila o de va där de blev galet! en vända till class för att sen hoppa säck på stora torg o för att leta efter en hemlös...de va en galen kväll som jag e sjukt nöjd med!

 

joda så att det var en galen juldag :) tack allihopa jag hoppas att vi får uppleva många liknande tillställningar 2010

 

nu ska jag bara lösa förhoppningsvis årets sista i-landsproblem med en ny outfit inför kommande nyårstillställning...champangnen e på kylning o planerna finns :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: